Craig Xen & XXXTENTACION - RUN IT BACK! (Audio)

Видеоклипы

Craig Xen & XXXTENTACION - RUN IT BACK!
Produced by Stain & DJ Patt
empire.lnk.to/RUNITBACK
Official Audio by XXXTENTACION & Craig Xen - RUN IT BACK! (Audio) © 2019 Cruel World / EMPIRE

Комментарии

  • Jan Christopher

    Jan Christopher

    8 минут назад

    Me: Hey coach! I just got done running from there to here :D Coach:*RUN IT BACK!* Me: okay jeez .. Seriously though, r.i.p. to the legend x. can’t believe he died before 21.dang .. 🖤XXX🖤

  • Firsttime Here

    Firsttime Here

    8 минут назад

    Run it back x

  • The Show

    The Show

    11 минут назад

    Wtf is this garbage hahahahah

  • Turnupblock 299

    Turnupblock 299

    13 минут назад

    Man I missed the og x 🔥🔥🔥🔥

  • Feldan vargas

    Feldan vargas

    25 минут назад

    #LLJ

  • santiago hernandez

    santiago hernandez

    29 минут назад

    This is legit trash

  • XXWINGMAN lank

    XXWINGMAN lank

    33 минуты назад

    Babe:I just wanna be friends Me: RUN IT BACK

  • off_ nigga_good_vibes

    off_ nigga_good_vibes

    33 минуты назад

    This is wack tbh I like x but this ain't it

  • santiago hernandez

    santiago hernandez

    29 минут назад

    Fax

  • Jazz Kit

    Jazz Kit

    39 минут назад

    who else is hitting the woah rn. 😂😂😂

  • Atarah

    Atarah

    40 минут назад

    *loses in 2k* RUN IT BACK!

  • Tervel Nez

    Tervel Nez

    43 минуты назад

    Yo Craig Can man😎

  • andy garcia

    andy garcia

    44 минуты назад

    there is another replacement of xxxtentacion we do not know

  • PlutoBratt

    PlutoBratt

    55 минут назад

    🔥🔥🔥🙏🏼🙏🏼

  • danza

    danza

    Час назад

    this slaps hard.

  • RGM Spain

    RGM Spain

    Час назад

    People this fucking money it goes to the asshole of her mother. This woman it worst that a criminal.

  • Joseph Steier

    Joseph Steier

    Час назад

    Rip Jahseh

  • Lane super DUPER Minecraft

    Lane super DUPER Minecraft

    Час назад

    X fuckin dies

  • XxYoungCronix

    XxYoungCronix

    Час назад

    I can believe x faked his death guys I really thought he was dead plz like this it I'm in tears right now, 😥

  • off_ nigga_good_vibes

    off_ nigga_good_vibes

    32 минуты назад

    No I don't think I Will

  • Randy Hardy

    Randy Hardy

    Час назад

    It do not sound right without him😢

  • yd36_53

    yd36_53

    Час назад

    I Will go bad If ı have cold put My face earth

  • X- RAY

    X- RAY

    2 часа назад

    Listen to my new album dropping called broken its going to be fire subscribe

  • Ovano

    Ovano

    2 часа назад

    LIT

  • Thedani805

    Thedani805

    2 часа назад

    Trash

  • Unknown Person

    Unknown Person

    2 часа назад

    If he was alive this song would be better

  • ASause B.a.l.l

    ASause B.a.l.l

    2 часа назад

    He protecc He attacc But most importantly he run it bacc

  • Orestis Xristopoulos

    Orestis Xristopoulos

    2 часа назад

    Can you fucking stop using X for fucking likes?

  • Hakim Turaev

    Hakim Turaev

    2 часа назад

    2019 June? "My heart can't take This damage" Yes xxx,yes it does💔

  • Flachs Productions

    Flachs Productions

    2 часа назад

    Sooo i made a music video for x's song "in this bitch we lit (FREE KEKE & FREE 2 WOOP FREESTYLE).. rudownload.net/item/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-glR8OOowDlA.html

  • Desmond Auta

    Desmond Auta

    3 часа назад

    LeBron: leaves kyrie Kyrie: RUN IT BACK

  • SUPREMER REDEEMER

    SUPREMER REDEEMER

    3 часа назад

    Noone here is realizing that this has to do with ouija board right? Everything satanic , so many hidden messages, and everything.

  • DripyDropYT Gang

    DripyDropYT Gang

    3 часа назад

    RUN IT BACK

  • JackSon5

    JackSon5

    3 часа назад

    new fans: why isn't x in this song og fans: the old x flow!!!!

  • أدهم مولع نار

    أدهم مولع نار

    3 часа назад

    Gekyume Photo Caught Few Minutes Ago !! gsul.me/ghEF

  • أدهم مولع نار

    أدهم مولع نار

    3 часа назад

    Gekyume Photo Caught Few Minutes Ago !! gsul.me/ghEF

  • K o z y _ f b

    K o z y _ f b

    3 часа назад

    Me when I see a thiccc girl walk by me.. Run it back

  • KJW

    KJW

    3 часа назад

    They using his channel 😔

  • [RSL] Robloxian Soccer League

    [RSL] Robloxian Soccer League

    3 часа назад

    WAIT HES ALIVE?

  • Jesus Gonzalez

    Jesus Gonzalez

    3 часа назад

    Trash he just yelling and all I see is crying emojis like just stop

  • NİLÜFER TANER

    NİLÜFER TANER

    3 часа назад

    XXXTENTACION IS DEAD ????????????????????????????

  • I dont deserve Subscribers

    I dont deserve Subscribers

    2 часа назад

    Are you stupid?

  • Fortnite Lit

    Fortnite Lit

    3 часа назад

    He's dead who tf cares anymore all you fake fans ruined him with your RIP x 😭

  • T-Makki

    T-Makki

    3 часа назад

    Hey guys I have just released a song about X, I would truly appreciate if you took 3 minutes of your time to hear it, thanks! As for X, I truly miss you, you have no idea how much you inspired me to become a positive human being in today's society, to help others, to stay happy. I just can't see you go like that, wish you were still alive, RIP X🖤

  • icønic pøtato

    icønic pøtato

    3 часа назад

    0:03 it says RIP x. This isn't my comment. I got it from imdontais video

  • Jazmin

    Jazmin

    3 часа назад

    song goes hard

  • team eaZie

    team eaZie

    3 часа назад

    This would of been better with 6nine tbh he sounds well better shouting lyrics lol

  • Nick Erwin

    Nick Erwin

    3 часа назад

    Xxxtentacion is not dead his death was faked

  • Dalysbeth Ortiz

    Dalysbeth Ortiz

    3 часа назад

    Rest in peace x

  • Titan714

    Titan714

    3 часа назад

    I love X but this song is ass!

  • Mr Cream

    Mr Cream

    3 часа назад

    me when he released this music: RUN IT BACK

  • UnKnoWn Jaytee

    UnKnoWn Jaytee

    4 часа назад

    Question How does xxxtentactuon have so many sonny’s even tho he’s gone 😢 but then The UK rapper Cadet has no songs and he’s gone aswell 😔

  • jade

    jade

    4 часа назад

    1:16

  • Alicia

    Alicia

    4 часа назад

    Who is posting these videos?

  • 1500 subs no vids challenge

    1500 subs no vids challenge

    4 часа назад

    Only ogs know " i wonder if bloods watch blues clues"

  • Carlos Garcia Hernandez

    Carlos Garcia Hernandez

    4 часа назад

    Ok

  • Cordae Avakin

    Cordae Avakin

    4 часа назад

    What the fuck is that. That song going bring more hate to XXXTENTACION. Y'all should of dropped a sad song 😕 like MOONLIGHT or something

  • ShockyPlus

    ShockyPlus

    3 часа назад

    Fuck no.

  • Kiara Contreras

    Kiara Contreras

    4 часа назад

    MY BBY ALIVEEE

  • thomas

    thomas

    4 часа назад

    0:03

  • VanLian Thang

    VanLian Thang

    4 часа назад

    Goal/winning point:21 Other team 19 point (layups) GAME! Me:RUN IT BACK!!!!!!!!!!!!!

  • Lil Pasty

    Lil Pasty

    4 часа назад

    James Charles loses 2 million subs The entire world: RUN IT BACK

  • Malcolm J

    Malcolm J

    4 часа назад

    AYYYEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! 🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

  • KiyToo Drippy

    KiyToo Drippy

    5 часов назад

    Run that shit BACK!!!!!

  • Hydro Secret

    Hydro Secret

    5 часов назад

    1 year without X😭💔

  • & Gela

    & Gela

    5 часов назад

    XXXTENTACION 😍😍😍😍🤘🤘🤘🤘

  • Syria

    Syria

    5 часов назад

    Get this on Spotify now

  • Lil Aku

    Lil Aku

    5 часов назад

    I wish there was more #proudcatowner and UP LIKE AN INSOMNIAC raps cuz they go hard

  • 2BadProductions

    2BadProductions

    5 часов назад

    Kid in class: Bro your trash Me: run it back

  • Kevin Eason

    Kevin Eason

    5 часов назад

    If he's dead, how is he possibly making music? This was a week ago so is he still alive

  • ShockyPlus

    ShockyPlus

    3 часа назад

    Figure it out yourself, dumb nigga.

  • Gibron Payne

    Gibron Payne

    5 часов назад

    He lives even after he's gone

  • KING GIOL_GG

    KING GIOL_GG

    5 часов назад

    Who is better? Like=xxxtentacion Comment=Drake

  • Devboi

    Devboi

    6 часов назад

    Figured he was still dead tho. Ok?

  • loans dab

    loans dab

    6 часов назад

    Pls put this on soundclown

  • Ahmet Mara

    Ahmet Mara

    6 часов назад

    Me:Im bored X: *RuN It BacK*

  • oh yeah yeah

    oh yeah yeah

    6 часов назад

    *PAUSE THE VID AND GO TO **0:03* *SAYS R I P X*

  • Riot

    Riot

    6 часов назад

    It says Ryit

  • Dawn Hodgson

    Dawn Hodgson

    6 часов назад

    I thought you where dead

  • young Ray

    young Ray

    6 часов назад

    What are you running? Cult?

  • Neserrf

    Neserrf

    6 часов назад

    Jah dies: Me: Run it back 😭😭

  • Zeiad Sabry

    Zeiad Sabry

    6 часов назад

    Is X alive now😑

  • Savge Seymour x seymour

    Savge Seymour x seymour

    6 часов назад

    Fuck niggas know what it is, man We dropping that fire on you fuck niggas, man We taking over the motherfucking streets, 400 block shit, pussy nigga That part, ayy! Dumbass nigga Got her wet, uh Black tints, black cars, posted in the back, uh Foreign bop, loaded Glock, I can't never lack, uh Use the club, if you hit a lick, can't run it back, uh Okay, shorty, I can't trust no bitch, how you do that? Fuck the fame, I'ma kill a bitch if he talk wack, uh I'ma wreck his shit, don't sweat the shit, ayy, run it back If I'm in your hood and see you, bitch, ayy, run it back (woo!) Pistols have him runnin' like a fuckin' running-back Ayy, run it back, run it, run it back (where he at?) Heard that he was cold, pump him, unimpressed (one step!) Ayy, shoot that fuck nigga for his sack, let him flex (let him flex!) Pussy try to cap, check his motherfuckin' stats Ain't shit changed but the ring on my Middle fuckin' finger, I bleed on 'em (bow, bow, bow) Heard he's sneak dissin' on my team, mumble, ayy (ayy-ayy) Hit him for the diss, this that beam on him (huh) Fool me, you try me, you'll lose your hopscotch, mm My OG told me, "Don't trust thots or fuckboys, " uh (ayy-ayy) Bloody knife in my holster, I behead guys, hmm (ayy!) Caught a opp, not no Pokémon, want dead guys, uh (ayy-ayy) I don't sleep, I rest with my knife at bedtime, mm (ayy!) Ayy! Ayy!

  • J. Han

    J. Han

    6 часов назад

    just die in peace nigga

  • Used Tissue 2Kツ

    Used Tissue 2Kツ

    6 часов назад

    When that documentary droppin

  • ndourinho youtube

    ndourinho youtube

    7 часов назад

    We love u jah

  • iliass lamjarred

    iliass lamjarred

    7 часов назад

    Are you live please or not

  • iliass lamjarred

    iliass lamjarred

    7 часов назад

    Were love you x

  • Andrew Solio Productions

    Andrew Solio Productions

    7 часов назад

    Pause the video at 0:03 so that you guys can see that there’s a message.

  • serg thecamel

    serg thecamel

    7 часов назад

    craig xen is so ass honestly

  • Jimi Nimwegen

    Jimi Nimwegen

    7 часов назад

    How can he make vids i mean he is dead can some one awnser

  • Mister Anxiety

    Mister Anxiety

    7 часов назад

    How's th dead keep uploading Music??!

  • Leeboss The Destroyer

    Leeboss The Destroyer

    7 часов назад

    I’m very confused is he alive or not?

  • Ban The Un-killable

    Ban The Un-killable

    7 часов назад

    Crazy how a dead nigga is releasin more music then half of these alive rappers

  • THEWORLDISFULLOFSHIT

    THEWORLDISFULLOFSHIT

    7 часов назад

    Like no offence to the 12yr old x army but what kind of shit is this most of this is just straight screaming and shit lyrics lol

  • haacabdi GT

    haacabdi GT

    7 часов назад

    Free run it back button 0:00

  • Youngboy Cam

    Youngboy Cam

    7 часов назад

    It say rip x at the beginning

  • Hort zMx4LoN_

    Hort zMx4LoN_

    7 часов назад

    Lebt der jetzt noch

  • Lil Jetski

    Lil Jetski

    7 часов назад

    Wtf is this are you fr! If x was alive he would slap them

  • Nuggets1

    Nuggets1

    7 часов назад

    Who else knew from the beat it was gonna be 🔥🔥🔥

  • Michael Cederstrom

    Michael Cederstrom

    8 часов назад

    RIP X much lov ❤❤❤

  • Luis Alfredo Chilito

    Luis Alfredo Chilito

    8 часов назад

    Good 🤘🤘🤘😁😁😁👂👂

  • VIVIANE THAIS DURAES DOS SANTOS

    VIVIANE THAIS DURAES DOS SANTOS

    8 часов назад

    ☠️

  • ShadowYT

    ShadowYT

    8 часов назад

    Mede in hell

  • Cristal Torres

    Cristal Torres

    8 часов назад

    How he releasing music?

  • Stephen Early

    Stephen Early

    8 часов назад

    Straight trash

  • Raeli hall

    Raeli hall

    8 часов назад

    He protecc He attac But most importantly He run it bacc.

Следующие видео